Chevrolet Chevrolet Captiva forum
Alles over de Chevrolet Captiva

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Facelift 2010

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Chevrolet Captiva forum forum index -> chevrolet nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
rno74
CLASS

BerichtGeplaatst: Wo 30 Dec 2009 12:39    Onderwerp: Facelift 2010 Reageer met quote

Iemand de nieuwe looks van de Captiva al gezien?

http://www.youtube.com/watch?v=SrJyGJS-_eo
Advertentie

BerichtGeplaatst:      Onderwerp:

Naar boven
Sylvester
CLASS

BerichtGeplaatst: Wo 30 Dec 2009 21:43    Onderwerp: Reageer met quote

voor zover ik in dat filmpje iets duidelijk kan zien, lijkt hij nu meer op de Opel Antara, met die triestige lampjes van voor, en een stripje aan de achterkant.
Van binnen lijkt hij geheel anders maar op het eerste gezicht niet zo aantrekkelijk.
Eens afwachten als hij in de garage staat.

De motor zou aangepast worden naar een 2.2 liter diesel, wat dan weer veel meer taxen en verzekering met zich mee gaat brengen.

Volgens mij is de huidige 2 liter voldoende, op voorwaarde dat ze vanuit het fabriek eindelijk eens iets gaan doen aan de software van de motor. Fabriek-af is hij zéér sloom en zéér voorzichtig geprogrammeerd.

Na de tuning was het al een stuk beter.

BerichtGeplaatst:      Onderwerp:

Naar boven
kingkong
EXECUTIVE

BerichtGeplaatst: Za 27 Mrt 2010 22:43    Onderwerp: Reageer met quote

De auto in het filmpje IS volgens mij gewoon een Opel Antara.
Volgens mij zijn we zoiets hier eerder tegen gekomen. Dat Chevrolet op sommige markten liever de Opel verkoopt ipv hun eigen versie.
Lijkt me sterk dat ze die ook zo in Nederland gaan verkopen aangezien Opel dan exact dezelfde levert.. Smile
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Chevrolet Captiva forum forum index -> chevrolet nieuws Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: