Geplaatst: Di 24 Nov 2009 16:40 Onderwerp: Bluetooth
zou ik op een of andere manier Bluetooth kunnen installeren in mijn captiva? geen bluetoothspeakers, want ik vind die niet zo mooi.
ik dacht aan bluetooth in de org. autoradio..?
is da mogelijk of niet?
BT is het enige wat ik mis in deze prachtige auto. _________________ chevrolet captiva. model 2007
2.0 diesel
150 pk
automaat en full options
Bluetooth inbouwen in de radio zelf zal niet gaan.
Wel kan je een los systeem ernaar zetten (bijv van Parrot of in combi met navigatie: Tom Tom).
Een andere optie is om de hele radio te vervangen voor eentje met Bluetooth ingebouwd (bv Pioneer)
Bluetooth inbouwen in de radio zelf zal niet gaan.
Wel kan je een los systeem ernaar zetten (bijv van Parrot of in combi met navigatie: Tom Tom).
Een andere optie is om de hele radio te vervangen voor eentje met Bluetooth ingebouwd (bv Pioneer)
idd, gisteren bij chevrolet garage in zele geweest (maes), ze kunnen parrot kit installeren en het zal me ongeveer 225 euro kosten. niet veel.. ik zal er rekening meehouden voor de toekomst. _________________ chevrolet captiva. model 2007
2.0 diesel
150 pk
automaat en full options