Geregistreerd op: 18-11-2009 Berichten: 5 Woonplaats: Barvaux sur Ourthe (ardennen) B
Geplaatst: Wo 18 Nov 2009 00:38 Onderwerp: Nieuw op forum met nieuwe captiva
Hey ik ben Dominique beter gekent als Domi of Maestro
Na jarenlang Opel te hebben gereden ben ik nu overgegaan naar de Cativa die eindelijk ook dezelfde motor heeft als Opel dus General Motors.
De reden van de verandering is omdat wij sinds een jaar van westvlaanderen (izegem) zijn verhuist naar de ardennen (barvaux) waar we nu een camping uitbaten (zie onderschrift).
Zoals jullie wel weten is het in de winter nogal bizar weer in de ardennen, koud, regen en vooral veel sneeuw hier bij ons.
Dus de vectra gts sport moest plaats maken voor een 4x4 jeep, en zo is mijn keuze gegaan naar de Captiva 2.0 Diesel LS 127pk 93 kw.
Ik heb wel gekozen voor het sportpack die dus al vele veranderingen aan de wagen zal teweeg brengen .
De wagen is sinds vandaag besteld en staat in stock, morgen gaat hij terug naar de fabriek voor alle veranderingen uit te voeren die nodig zijn en begin december zou hij hier op de oprit moeten staan
Verder ben ik gehuwd met Cinthy heb 3 kinderen en rij daarbij ook nog motor op een goldwing 1500 uit 1997.
Dus da was het zo een beetje wat ons betreft _________________ Groetjes Domi en Cinthy
alle dominique en vrouwke proficiat met de aankoop van de captiva!! je zal zeker en vast veel schone momenten hebben met de chevy.... want is een zalige wagen. wij rijden met dezelfde,ook 127 pk, en wij zouden blijven rijden! wij zijn van aalter en aangekocht bij united motors in tielt op 5/februari 2009. nu al zo n 16000 km. dit zonder enig probleem! verleden week op duitse autobahn stukken van 170km/uur gedaan en auto gaf geen krimp. al ser problemen moesten zijn,post ze op de site e! ik kijk wel om de twee dagen ne keer. byby en tot later kurt nancy en nog wa pubers
Geregistreerd op: 18-11-2009 Berichten: 5 Woonplaats: Barvaux sur Ourthe (ardennen) B
Geplaatst: Di 01 Dec 2009 23:58 Onderwerp:
Juist gebeld met de garage en moet nog een weekje wachten om de wagen te gaan afhalen , volgende week woensdag hebben ze me beloofd dus ja nog even geduld hebben . _________________ Groetjes Domi en Cinthy