| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Rob STYLE
|
Geplaatst: Zo 16 Mrt 2008 14:10 Onderwerp: Chevrolet Service Manual (oa voor Captiva) |
|
|
Tijdens een van mijn vele zoektochten naar interessante posts in diverse nieuwsgroepen kwam ik de volledige Chevrolet Service Manual tegen voor oa de Captiva (andere modellen ook beschikbaar en in het Nederlands). Via de navolgende link http://www.binsearch.net/?b=ChevroletDaewoo&g=alt.binaries.boneless&p=ftd%40fake.nl+%28MARCO1606+%2F+BR en de juiste software zoals bijv Newsleecher, Ultraleecher ed. is het bestand op te halen om er vervolgens een DVD van te branden. Ik heb het inmiddels gedaan en ben zeer tevreden met wat er beschikbaar gekomen is vooral als je zelf eens wat wil doen in de Captiva.
Heb inmiddels 35.000 km in een jaar nagenoeg probleemloos gereden met mijn diesel (net gek hè voor een niet-zakelijke rijder). Er waren wat kleine garantie-items maar die werden zonder problemen en naar volle tevredenheid uitgevoerd. De updates betreffende de climate control en de "zelfstandige"achterruitwisser zijn inderdaad zeer nuttig geweest. _________________ Groetjes - Rob
Executive 2.0D poly silver |
|
| Naar boven |
|
 |
Advertentie
|
Geplaatst: Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
 |
Rob STYLE
|
Geplaatst: Zo 16 Mrt 2008 14:21 Onderwerp: Chevrolet Service Manual (oa voor Captiva) |
|
|
Nog een aanvulling op mijn eerdere post:
In deze service manual worden Carrosserie reparatiehandleidingen, Elektrische schema's, Richtlijnen voor Arbeidsuren, Afleveringsinspectie en Onderhoudshandleiding beschreven. De onderhoudshandleiding bevat ook onderwerpen als hoe je de koppeling, distributieriem, uitlaat, cilinderkop, enz. moet vervangen.
Het programmma hoeft niet geïnstalleerd te worden. Het word gewoon via de cd met internet explorer geopend (Windows 95/98/NT/2000/XP - Internet Explorer 6 of hoger).
Mijn dank voor de originels poster bij desbetreffende nieuwsgroep. _________________ Groetjes - Rob
Executive 2.0D poly silver |
|
| Naar boven |
|
 |
kingkong EXECUTIVE
|
Geplaatst: Di 01 Apr 2008 09:42 Onderwerp: |
|
|
Hoi Ron,
Goede tip.
Het bestand staat er alleen niet meer, is het groot?
Zou je het kunnen mailen of ftp-en?
Groet, KingKong |
|
| Naar boven |
|
 |
Advertentie
|
Geplaatst: Onderwerp: |
|
|
|
|
| Naar boven |
|
 |
Rob STYLE
|
|
| Naar boven |
|
 |
kingkong EXECUTIVE
|
Geplaatst: Do 03 Apr 2008 08:10 Onderwerp: |
|
|
Rob,
Bedankt.
Ik heb het inmiddels gedownload.
Groet, KingKong |
|
| Naar boven |
|
 |
MarcVB
|
Geplaatst: Wo 14 Okt 2009 19:08 Onderwerp: |
|
|
Hallo Rob,
Tot mijn spijt is post ondertussen verdwenen. Is er een mogelijkheid om hem nog ergens te downloaden of eventueel een copy te bekomen van je DVD. Je zou me er heel veel plezier mee doen.
MarcVB |
|
| Naar boven |
|
 |
|