Chevrolet Chevrolet Captiva forum
Alles over de Chevrolet Captiva

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Tyre centre = mijn zomer banden kwijt

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Chevrolet Captiva forum forum index -> Velgen en banden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
RC

BerichtGeplaatst: Za 25 Apr 2009 08:29    Onderwerp: Tyre centre = mijn zomer banden kwijt Reageer met quote

Hi Ik wilde mijn zomerbanden er weer om laten zetten (dunlop) en nu bleek dat de bandenzaak mijn zomerbanden niet meer in de opslag kan vinden.

Nu bieden ze nieuwe banden aan en nu hebben ze Kuhmo besteld (235-55-18 ) want ze zeggen dat dit de standaard zomerband is.

Ik heb neit zo veel verstand van banden (mijn winterb. zijn Pirelli's) maar is Kuhmo veel slechter dan Dunlop?

Ervaringen?

Hartelijk dank.

gr Ron

BerichtGeplaatst:      Onderwerp:

Naar boven
WJG
CLASS

BerichtGeplaatst: Zo 26 Apr 2009 08:23    Onderwerp: Re: Tyre centre = mijn zomer banden kwijt Reageer met quote

Ron,

Als de banden die ze kwijtgeraakt zijn van het merk DUNLOP waren dan zou ik geen KUHMO accepteren. De Dunlop voor een Captiva is een betere maar ook duurdere band.

Het is onzin om te zeggen dat de KUHMO de standaard band is, want er zijn genoeg Captiva's met DUNLOP afgeleverd.

Succes ermee

Wil

BerichtGeplaatst:      Onderwerp:

Naar boven
rno74
CLASS

BerichtGeplaatst: Vr 08 Mei 2009 17:00    Onderwerp: Reageer met quote

mijn idee: geen genoegen nemen met de kuhmo's. het zijn gewoon geen fijne banden, zeker niet als het nat is.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Chevrolet Captiva forum forum index -> Velgen en banden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: