| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
pol
|
Geplaatst: Za 17 Jan 2009 11:24 Onderwerp: Inschrijving in België |
|
|
Eind vorig jaar een Captiva(diesel-150pk)besteld om te leveren begin januari.
De wagen staat ondertussen netjes klaar om geleverd te worden.
Mijn verzekeringsmakelaar is al meer dan een week bezig om de wagen ingeschreven te krijgen, blijkbaar is er iets niet in orde met het PVG-nummer.
Navraag bij Chevrolet België, vertelden ze hem dat er momenteel 150 Captivas niet ingeschreven geraken met hetzelfde probleem.
Chevrolet ging over dit probleem op vrijdag 16/01 een interne vergadering beleggen om dit probleem te bespreken.
Ondertussen geen nieuws meer, iemand van van jullie wel???? |
|
| Naar boven |
|
 |
Advertentie
|
Geplaatst: Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
 |
pol
|
Geplaatst: Do 22 Jan 2009 00:52 Onderwerp: Probleem opgelost |
|
|
| Vandaag geleverd en volgetankt. |
|
| Naar boven |
|
 |
pol
|
Geplaatst: Do 22 Jan 2009 21:25 Onderwerp: Eerste rit! |
|
|
Vandaag mijn eerste deftige rit mee gedaan, zalige auto!
Ik had een Mercedes ML270CDI en ik heb het gevoel dat ik helemaal niets moet inleveren qua comfort en rijplezier.
Mijn portemoné vaart er wel mee, mijn Captiva kost maar half zoveel, de inschrijvings- en rijtaks is een stuk lager, de verzekering eveneens, het verbruik zal ook wel lager zijn.
Van mijn Mercedes nooit echt tevreden geweest, hij heeft mij nooit echt in de steek gelaten, maar de elektronica was zeer wispelturig.
Hopelijk is Chevrolet hierin beter... |
|
| Naar boven |
|
 |
Eric CLASS
|
Geplaatst: Vr 23 Jan 2009 21:37 Onderwerp: Re: Eerste rit! |
|
|
[quote="pol"]Vandaag mijn eerste deftige rit mee gedaan, zalige auto!
Ik had een Mercedes ML270CDI en ik heb het gevoel dat ik helemaal niets moet inleveren qua comfort en rijplezier.
Mijn portemoné vaart er wel mee, mijn Captiva kost maar half zoveel, de inschrijvings- en rijtaks is een stuk lager, de verzekering eveneens, het verbruik zal ook wel lager zijn.
Van mijn Mercedes nooit echt tevreden geweest, hij heeft mij nooit echt in de steek gelaten, maar de elektronica was zeer wispelturig.
Hopelijk is Chevrolet hierin beter...[/quote
Doet mij plezier om ook eens wat positief te lezen op dit forum, veel succes ermee en zo komen ook eens te weten dat diegene die het dubbel kosten ook last kunnen hebben van kleinigheden, _________________ Captiva sinds maart 2007 |
|
| Naar boven |
|
 |
Advertentie
|
Geplaatst: Onderwerp: |
|
|
|
|
| Naar boven |
|
 |
De Cuyper Johan
|
Geplaatst: Vr 30 Jan 2009 18:00 Onderwerp: inschrijving |
|
|
Hey,
vandaag hetzelfde meegemaakt, wil m'n captiva laten inschrijven, maar dit lukte niet bij de makelaar.
Pol, wat is er bij jou gedaan om dit in orde te krijgen? _________________ LT+ diesel 150pk / zilver / automaat / met pop-up navi |
|
| Naar boven |
|
 |
pol
|
Geplaatst: Zo 01 Feb 2009 08:21 Onderwerp: Re: inschrijving |
|
|
| De Cuyper Johan schreef: | Hey,
vandaag hetzelfde meegemaakt, wil m'n captiva laten inschrijven, maar dit lukte niet bij de makelaar.
Pol, wat is er bij jou gedaan om dit in orde te krijgen? |
De details weet ik niet maar mijn makelaar schrijft in via de computer bij DIV en die gaf telkens een foutmelding van het PVGnr van Chevrolet.
In mijn garage konden ze hem niet voorthelpen, dan heeft hij contact opgenomen met Chevrolet-België, daar hebben ze er ongeveer een week over gedaan om hem de juiste gegevens door te spelen.
Ik raad je dus aan rechtstreeks contact op te nemen met Chevrolet, het probleem zou zich blijkbaar voordoen vanaf 01/01/2009 en louter administratief zijn. Het probleem is dus gewoon via de telefoon opgelost en er zijn voor zover ik weet geen nieuwe documenten opgemaakt.
Succes! |
|
| Naar boven |
|
 |
De Cuyper Johan
|
Geplaatst: Zo 01 Feb 2009 08:35 Onderwerp: |
|
|
Hey,
bedankt voor de info, ga maandag de nodige telefoontjes doen.
Merci hé. _________________ LT+ diesel 150pk / zilver / automaat / met pop-up navi |
|
| Naar boven |
|
 |
|