| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Gerjan EXECUTIVE
|
Geplaatst: Ma 15 Dec 2008 10:34 Onderwerp: Updates |
|
|
Update,
Ik zet mijn verwarming altijd op auto/23 graden, geen probleem.
Mijn Chevy is in januari 1 jaar oud en voor mij hoeft er geen update te komen. !600km, perfecte auto.
Gerjan
V6,(gemiddeld verbruik 1 op 8, vlotte rijstijl) |
|
| Naar boven |
|
 |
Advertentie
|
Geplaatst: Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
 |
Snor STYLE

|
Geplaatst: Ma 15 Dec 2008 21:04 Onderwerp: |
|
|
Dus ze zijn er wel, de Captiva's waarvan de verwarming/airco wel goed de temperatuur automatisch regelen. Mijn dealer zegt echter dat het een bekend probleem is maar dat er nog geen "goede" oplossing voor is. Het wachten is op Chevrolet die met een oplossing moet komen. Alleen wat en wanneer is niets over bekend.  _________________ Captiva 2.0 VCDi, automaat, 1 op 9,8 gemiddeld, 68.000 km, Executive Dark Denim Grey |
|
| Naar boven |
|
 |
peterw EXECUTIVE
|
Geplaatst: Wo 17 Dec 2008 20:08 Onderwerp: Re: Updates |
|
|
| Gerjan schreef: | Update,
Ik zet mijn verwarming altijd op auto/23 graden, geen probleem.
Mijn Chevy is in januari 1 jaar oud en voor mij hoeft er geen update te komen. !600km, perfecte auto.
Gerjan
V6,(gemiddeld verbruik 1 op 8, vlotte rijstijl) |
geprobeerd, weinig nuttig. Dan blaast ie nogsteeds knetterwarme lucht naar binnen. onbegrijpelijk dat hier geen oplossing voor is. Nog zo'n mooie: waarom begint de auto langs de voeten en de voorruit op te warmen, en niet gelijk verdeeld over de andere roosters? De meest onlogische verdelingen worden aangehouden... _________________ Captiva 2.0D executive automaat, granada black, Pioneer AVIC D3, IPOD Nano, Powerbox 177 PK, 380 Nm |
|
| Naar boven |
|
 |
Advertentie
|
Geplaatst: Onderwerp: |
|
|
|
|
| Naar boven |
|
 |
ariehuppie STYLE
|
Geplaatst: Ma 19 Jan 2009 20:26 Onderwerp: |
|
|
Ik weet haast wel zeker hoe je het probleem hersteld,ook bij was dit het geval en de garage kon niets vinden dus ben ik zelf erop af gegaan. waar de ruimtelucht wordt gemeten is bij het kleine roosterje naast de sigarette aansteker. Hier hoort altijd lucht overheen te zuigen(heel langzaam) Ik zie dat jij ook een pioneer hebt en bij inbouw wordt de luchtslang een zwart pvc flex slang los gemaakt . ALLEEN DEZE ZETTEN ZE NIET TERUG hierdoor meet de weerstand geen snelle lucht temperaturen meer en vandaar dit probleem. Heeft bij mij een half jaar geduurd voordat het opgelost was maar is nu dankzij mezelf helemaal TOP.
Gr Succes |
|
| Naar boven |
|
 |
peterw EXECUTIVE
|
Geplaatst: Di 20 Jan 2009 00:59 Onderwerp: |
|
|
ik ga het navragen, ben erg benieuwd! _________________ Captiva 2.0D executive automaat, granada black, Pioneer AVIC D3, IPOD Nano, Powerbox 177 PK, 380 Nm |
|
| Naar boven |
|
 |
|