Chevrolet Chevrolet Captiva forum
Alles over de Chevrolet Captiva

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Verwarming
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Chevrolet Captiva forum forum index -> Updates
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gerjan
EXECUTIVE

BerichtGeplaatst: Ma 15 Dec 2008 10:34    Onderwerp: Updates Reageer met quote

Update,
Ik zet mijn verwarming altijd op auto/23 graden, geen probleem.
Mijn Chevy is in januari 1 jaar oud en voor mij hoeft er geen update te komen. !600km, perfecte auto.
Gerjan

V6,(gemiddeld verbruik 1 op 8, vlotte rijstijl)
Naar boven
Advertentie

BerichtGeplaatst:      Onderwerp:

Naar boven
Snor
STYLE

BerichtGeplaatst: Ma 15 Dec 2008 21:04    Onderwerp: Reageer met quote

Dus ze zijn er wel, de Captiva's waarvan de verwarming/airco wel goed de temperatuur automatisch regelen. Mijn dealer zegt echter dat het een bekend probleem is maar dat er nog geen "goede" oplossing voor is. Het wachten is op Chevrolet die met een oplossing moet komen. Alleen wat en wanneer is niets over bekend. Confused
EXECUTIVE

BerichtGeplaatst: Wo 17 Dec 2008 20:08    Onderwerp: Re: Updates Reageer met quote

Gerjan schreef:
Update,
Ik zet mijn verwarming altijd op auto/23 graden, geen probleem.
Mijn Chevy is in januari 1 jaar oud en voor mij hoeft er geen update te komen. !600km, perfecte auto.
Gerjan

V6,(gemiddeld verbruik 1 op 8, vlotte rijstijl)

geprobeerd, weinig nuttig. Dan blaast ie nogsteeds knetterwarme lucht naar binnen. onbegrijpelijk dat hier geen oplossing voor is. Nog zo'n mooie: waarom begint de auto langs de voeten en de voorruit op te warmen, en niet gelijk verdeeld over de andere roosters? De meest onlogische verdelingen worden aangehouden...

BerichtGeplaatst:      Onderwerp:

Naar boven
ariehuppie
STYLE

BerichtGeplaatst: Ma 19 Jan 2009 20:26    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet haast wel zeker hoe je het probleem hersteld,ook bij was dit het geval en de garage kon niets vinden dus ben ik zelf erop af gegaan. waar de ruimtelucht wordt gemeten is bij het kleine roosterje naast de sigarette aansteker. Hier hoort altijd lucht overheen te zuigen(heel langzaam) Ik zie dat jij ook een pioneer hebt en bij inbouw wordt de luchtslang een zwart pvc flex slang los gemaakt . ALLEEN DEZE ZETTEN ZE NIET TERUG hierdoor meet de weerstand geen snelle lucht temperaturen meer en vandaar dit probleem. Heeft bij mij een half jaar geduurd voordat het opgelost was maar is nu dankzij mezelf helemaal TOP.

Gr Succes
Naar boven
peterw
EXECUTIVE

BerichtGeplaatst: Di 20 Jan 2009 00:59    Onderwerp: Reageer met quote

ik ga het navragen, ben erg benieuwd!
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Chevrolet Captiva forum forum index -> Updates Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: